דף נחיתה II

[portfolio_item id="steph"]דוגמה למיתוג מחדש: סטף אופטיק[/portfolio_item]

 תהליך מיתוג או מיתוג מחדש בנוי מארבעה שלבים:

 

  1. שלב התכנון \ בעולם תחרותי, יפה זה רק חלק מהעיצוב; ישיבות חשיבה משותפות לאיתור וחידוד הייחוד והחוזקות של העסק.\ המטרה היא לחדד את האמירה של העסק ובסופו של יום להביא לקוחות ולהניב רווחים.\
  2. בניית השפה העיצובית \ העברת הערכים והיכולות של העסק צריכות להיאמר כמעט ללא מילים ולשדר את המהות, הרגש והמסר של העסק.\ השלכת השפה העיצובית על כל אינטראקציות הלקוח/עסק. \
  3. בניית התמהיל השיווקי \ מה עושים בדיוק וכמה זה עולה? לוגו, אתר אינטרנט או דף נחיתה, כרטיסי ביקור, מודעה פרסומית, פרסום באינטרנט,\ גוגל ו/או רשתות חברתיות ועוד. מורה נבוכים למתחיל או לוותיק.\
  4. קביעת אבני דרך לבחינת ההצלחה.