מאמרים

סיפור לקוח | הפודיום – מכונאות מירוצים

סיפור לקוח | הפודיום – מכונאות מירוצים

ישנם כל מיני תרחישים בהם עסקים מבצעים מיתוג מחדש. אחד מהם הוא כזה שבו העסק נמכר, והבעלים החדש, כחלק מהאסטרטגיה העסקית, מחליט לשנות את המיצוב ואת הכיוון העסקי, ובין השאר לשנות את קהל היעד וטיב השירותים של העסק. במצב כזה חשוב מאוד לוודא שהמיתוג משרת את האסטרטגיה העסקית החדשה בצורה הטובה ביותר, ובמידת הצורך לשנות […]

...
סיפור לקוח | רות פיינרג – קונדיטורית

סיפור לקוח | רות פיינרג – קונדיטורית

עסקים רבים מתחילים את דרכם העסקית עם מיתוג בסיסי מאוד, לרוב לוגו, וככל שהעסק מתפתח ומתקדם נולדים צרכים שיווקיים ומיתוגיים שהלוגו לבד אינו מסוגל לענות עליהם. בנקודה הזו ניצב העסק בפני דילמה – האם נדרש מיתוג מחדש לעסק שלי? אם כן, כיצד מבצעים מהלך שכזה? כסטודיו המתמחה באסטרטגיית מיתוג, לא נמהר לשנות מהותית מיתוג של […]

...
פונטים מומלצים

פונטים מומלצים

פונטים (או בעברית – גופנים) הם הדבר הנצפה ביותר באינטרנט; אתרים דפי נחיתה, באנרים פרסומיים ומיילים – ובחירה נכונה של פונט יכולה ממש 'לעשות' את הפרסום. נשאלת השאלה – איזה פונט הכי מתאים לשיווק של המותג שלך, ואיך בוחרים בכלל פונט? מזל שאנחנו כאן בשביל לתת את כל התשובות!   ברירת המחדל של עולם האינטרנט, במיוחד בעברית, […]

...
המדריך לדפי נחיתה | חלק ב

המדריך לדפי נחיתה | חלק ב

בעבר הלא רחוק פרסמנו את החלק הראשון של המדריך לדף הנחיתה המושלם. דיברנו על מה זה בכלל דף נחיתה, על המטרות השונות שדף נחיתה יכול להשיג, והשימושים השונים שאפשר לעשות בו. למי שלא זוכר, או לא קיבל את המדריך, ניתן ללחוץ כאן ולצפות בו. אז אמרנו שדף נחיתה יכול לשמש לכל מיני צרכים – החל […]

...
המדריך לדפי נחיתה | חלק א

המדריך לדפי נחיתה | חלק א

זה נראה שכולם היום מדברים על דפי נחיתה. כל קמפיין צריך דף נחיתה, כל עסק צריך דף נחיתה, יש סדנאות אין להכין אותם, איך לעצב ולתכנת אותם, יש אינספור מערכות לבניית דפי נחיתה. נהיה קצת מבלבל כל הסיפור הזה. אז החלטנו לעשות סדר בבלאגן, להתחיל מהתחלה – מה זה בכלל דף נחיתה? למה צריכים אותו? […]

...
5 טיפים על עימוד וטיפוגרפיה

5 טיפים על עימוד וטיפוגרפיה

היום אנחנו רוצים להזמין אותך למסע בזמן. השנה היא 1436, והדפוס זה עכשיו הומצא. לראשונה בהיסטוריה האנושית, אפשר ליצור עותקים רבים של ספרים, עיתונים, עלונים ובעצם כל דבר הכולל את המילה הכתובה, ולהפיץ אותו בצורה נרחבת בציבור. מדהים לא? עד אז, ספרים למיניהם (מישהו אמר "ספר הספרים"?) הוכנו בעבודת יד קפדנית וקשה, והיכולת לקרוא ולפענח […]

...
6 דברים חכמים לעשות עם המיתוג שלכם

6 דברים חכמים לעשות עם המיתוג שלכם

  יש לכם עסק, ולעסק שלכם יש שם ולוגו. הוא מופיע בכרטיס הביקור שלכם, בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק ובאתר האינטרנט. אבל מיתוג של עסק לא נגמר בשם ולוגו, וזה משהו שהרבה עסקים מפספסים. מיתוג הוא שם כולל לזהות של המותג שלכם, או, אם נגדיר את זה בצורה יותר מדוייקת, מיתוג הוא שם כולל לחווית הלקוח […]

...
עיצוב למובייל – 3 דברים שאסור לפספס

עיצוב למובייל – 3 דברים שאסור לפספס

עיצוב למובייל – 3 דברים שאסור לפספס   באינפוגרפיקה מרשימה שפרסמה סוכנות הדיגיטל "פיאלקוב דיגיטל" מפורטים נתונים רבים ומעניינים אודות דפוסי השימוש של ישראלים בפייסבוק בשנה החולפת. מבין מגוון הנתונים אחד בולט במיוחד – ב-2015 43% ממשתמשי פייסבוק בישראל נכנסו לרשת החברתית ממכשירים ניידים בלבד, כמעט פי שניים מהשנה הקודמת!   עוד 47% אחוזים משתמשים […]

...
5 דברים שחייבים להיות בדף נחיתה

5 דברים שחייבים להיות בדף נחיתה

5 דברים שחייבים להיות בדף נחיתה   לדף נחיתה בדרך כלל יש מטרה מוצהרת ברורה מאוד – להביא פניות, וכמה שיותר. המדד לפיו נמדד דף נחיתה הוא בדרך כלל יחס ההמרה שלו – כלומר כמה מתוך הגולשים המבקרים בו משאירים פנייה (ממירים) והופכים להזדמנות מכירה. ברוב המכריע של המקרים התנועה הנכנסת לדף הנחיתה היא ממומנת, […]

...
מה עדיף – לוגו מ-FIVERR או לוגו בעיצוב אישי?

מה עדיף – לוגו מ-FIVERR או לוגו בעיצוב אישי?

מה עדיף – לוגו מ-FIVERR או לוגו בעיצוב אישי? 5 סיבות לא לקנות לוגו ב-20 שקל המטרה של לוגו היא לייצר חיבור מהיר ככל האפשר בין תמונה רגעית לבין עסק והמשמעות שלו. על מנת להמחיש נסביר שאם לא היו לוגואים היה לנו מאוד קשה להבדיל בין העסקים "נייקי" ל "אורנג'" ל"מיקרוסופט" ול"קוקה קולה" . הכל […]

...